Enviament

Pinmat es reserva el dret de triar l'agència de transport per la qual es mostra la vostra comanda. Les agències de transports, per norma no avisaran abans d'anar a la teva adreça de lliurament. Recordeu que si no et trobes present en l'adreça facilitada en el moment que l'agència de transport acudeixi a efectuar el lliurament, l'agència li deixarà una notificació de pas perquè et posis en contacte amb ella i confirmis una data de lliurament que mai podrà excedir de 5 dies hàbils.

Rebràs d'Pinmat una notificació mitjançant correu electrònic el dia que la mercaderia surti de les nostres dependències amb destinació al seu domicili, informant del dia d'arribada aproximat. Si per motius imputables al comprador la mercaderia no pogués ser lliurada dins d'un termini de 5 dies un cop rebut el client l'avís al seu domicili per l'agència de transports, totes les despeses ocasionades pel reporti de la mercaderia a les nostres dependències anirien a càrrec del client de la mateixa manera que el posterior reenviament de la mateixa.

Des Pinmat, portarem un seguiment personal del teu enviament i si sorgís qualsevol incidència contactarem amb tu per informar-te de la mateixa. En cas de no tenir el material que has sol.licitat t'informarem de la data de disponibilitat aproximada.

Les comandes viatgen coberts amb una assegurança pel 100% del valor de la mercaderia. En cas que el teu enviament presenti cops o desperfectes deguts al transport (la qual cosa podrà apreciar fàcilment per l'estat de la caixa de protecció de l'article), heu de proporcionar les anomalies en l'albarà del transportista, exigint que signi el mateix. No s'admetran reclamacions passades 24 hores de la recepció de la mercaderia, ni si no consta en l'albarà de lliurament les possibles anomalies.

Tota reclamació motivada per desperfectes en el transport ha de ser dirigida a info@pinmat.es en el termini indicat.

Recordeu no llençar mai l'embalatge dels productes fins a comprovar que es troben en perfecte estat.

Si tenen algun dubte sobre l'estat del seu lliurament o de qualsevol altre tipus d'incidència posa't en contacte amb info@pinmat.es

Tots els articles es lliuraran habitualment "a peu de carrer" en la direcció que faciliti el comprador, no estant obligada l'empresa transportista a pujar-los fins al propi domicili ni a deixar-los dins del portal, així mateix no s'inclourà el muntatge, instal·lació, ni retirada de materials antics, tingui en compte que alguns dels productes adquirits pel seu gran pes o volum necessitaran per a una millor descàrrega i introducció al seu domicili, que estiguis acompanyat d'una o més persones.

Taula de ports

Portes

Destino

Peso

Gastos de envío 
(IVA incluido)

Espanya (Península)

Fins 5kg .

5,95 €

Espanya (Península)

Fins 10 kgs.

6.30 €

Espanya (Península)

Fins 15 kgs.

9.10 €

Espanya (Península)   

Fins 20 kgs.

11.50 €

España (Península)

Fins 30 kgs.

17.05 €

España (Península)

 Més de 40 kgs.

Consultar tarifa

*En cas d'enviaments fora de la Península i Balears o internacionals s'ha de posar en contacte amb nosaltres per consultar les despeses d'enviament i de duanes. Per pesos superiors a 40 kg. consultar sol·licitar tarifes.

Les comandes es lliuraran en un termini no superior als 7 o 8 dies hàbils des del mateix moment de la seva execució i del previ pagament / cobrament (el pagament realitzat a través de VISA, és immediat i el realitzat a través de transferència bancària és de 2 dies).

Consulti altres destinacions aquí.

En el supòsit de no poder servir algun dels productes seleccionats i pagats, NOVA Pinmat, S.A. reemborsarà l'import corresponent, mitjançant la mateixa forma de pagament utilitzada, en un termini màxim de 72 hores (dies hàbils).
Totes les compres es lliuraran en la destinació indicat pel client.