Devolucions

En virtut del que disposa la Llei d'Ordenació del Comerç Minorista així com en el regulat per la normativa comunitària (Directiva 97/7 / CE) PER A LES VENDES REALITZADES A DISTÀNCIA, Pinmat atorgarà un termini de 30 dies per a la resolució o desistiment del contracte. En cas d'exercitar el present dret de desistiment, seran per compte del client les despeses de devolució i els desperfectes soferts pel producte o mercaderia. Els productes personalitzats o manipulats no tenen possibilitat de canvi o devolució. En cap cas ens farem responsables de la mala col·locació del producte.

A través del servei "Devolució fàcil" pots tornar un producte de manera ràpida i fàcil.

Devolución fácil

Té algun defecte, has canviat d'opinió, t'ha arribat algun producte que no havies sol·licitat, el pots tornar a través del nostre servei "Devolució fàcil".


T'expliquem el procés pas a pas:

  • Des del teu menú "El meu compte".
  • Entra a l'apartat "Històric de comanda"
  • Selecciona la teva comanda.
  • Des del formulari de devolució de mercaderia, tria el producte i en sol·licita la devolució, un del nostre agent es posarà en contacte amb tu per organitzar la recollida i devolució del producte.

Disposes de 30 dies hàbils per a realitzar la devolució d'un producte o comanda des que el seu estat aparegui com lliurat a "El meu compte" - "Les meves comandes".

A través d'aquest servei pots retornar un producte de manera ràpida i fàcil. T'expliquem el procés pas a pas:

Té algun defecte, has canviat d'opinió, t'ha arribat algun producte que no havies sol·licitat, el pots tornar a través del nostre servei Devolució fàcil.

Termini de tramitació: Disposes de 30 dies per realitzar la devolució d'un producte o comanda des que el seu estat aparegui com lliurat a "El meu compte". El preu de l'enviament per devolució correspondrà a la taula de despeses d'enviament.

Estat de la comanda: Des que arriba la comanda fins que apareix al web com Lliurat poden passar fins a 48 hores. En aquest període de temps l'operador logístic ens comunica el lliurament de la teva comanda i l'actualitzem a la nostra base de dades.

Condicions del paquet: El producte ha d'estar en el mateix estat en què ho vas rebre, amb l'embalatge i etiquetatge original. Envia'ns en la mateixa caixa.

Albarà: Has d'incloure una còpia de l'albarà de la factura dins de la caixa que passarem a recollir. Pots descarregar des del correu electrònic de confirmació de la teva comanda.

Reemborsament: Un cop rebem la devolució en els nostres magatzems procedirem a abonar-te l'import corresponent en el mateix format de pagament amb el qual ens vas fer la compra, menys l'import de les despeses d'enviament corresponent.

Iniciar aquest procés és tan simple com entrar en "El teu compte" - "Història i detalls de les meves comandes" i sol·licitar la devolució fàcil seleccionant l'article de la comanda que vols retornar i omplint el formulari de devolució de mercaderia.